הצהרת פרטיות ותנאי השימוש באתר

קבלת מידע מבעל האתר

אחד מן השירותים של האתר כוללים בקשת מידע אודות מתן השירות, קרי קבלת שיעורי גיטרה. לצורך קבלת מידע זה יש להזין מידע חובה המוגבל לשם ומספר טלפון ולצדו האפשרות גם למתן כתובת דואר אלקטרונית. מידע זה נועד לשמש אך ורק למתן מידע אודות שיעורי גיטרה ולא יעשה בו כל שימוש אחר. כמו כן, אם אינכם מעוניינים במתן מידע אישי זה, באפשרותכם למצוא פרטי קשר טלפוניים ליצירת קשר ישיר עם בעל האתר.

שימוש בעוגיות (קוקיז)

אתר זה עושה שימוש בגוגל אנליטיקס, טכנולוגייה המאפשרת להבין את חווית המשתמש של הגולשים בו וזאת לצורך מיקסום החוויה. שירות זה איננו מספק פרטים אישיים על הגולשים ומביא נתונים סטטיסטיים כלליים דוגמת משך ההישארות הממוצע של גולש באתר. כחלק מן השימוש במערכת זה, אתר אוריאל אטלס עושה שימוש ב"קוקיז" המתאחסנים בדפדפן של הגולש. גלישה באתר מהווה הסכמה לאחסון קוקיז. כמו כן, ניתן למצוא מדריכים אינטרנטיים המלמדים כיצד לחסום את אחסון הקוקיז באתר. 

לקריאה על מדיניות הפרטיות של גוגל אנליטיקס לחצו כאן.

מטרת האתר

אתר אוריאל אטלס הינו אתר תדמיתי לצורך מתן מידע עבור תלמידים והורים המתעניינים בקבלת השירות הלימודי מבעל האתר.

כחלק מהיותו אתר תדמיתי, בעל האתר מעלה מפעם לפעם מאמרים פרי ידו שמטרתם לספק ערך מוסף ולכן הוא משתמש בחלקו כבלוג.

קישורים חיצוניים באתר

לעתים, חלק מן המאמרים יכללו קישורים (לינקים) המקשרים לאתרים חיצוניים המספקים ערך מוסף נוסף וגושפנקא למידע המובא לגולשים. בעל האתר איננו נושא באחריות לתכנים המופיעים באתרים אלו.

השימוש באתר

הגולשים אינם רשאים לעשות כל שימוש בתכני האתר ולשם כך יש לקבל הסכמה מפורשת בכתב מבעל האתר. בד בבד, בעל האתר איננו רשאי לעשות דבר בפרטי הקשר של גולשים למעט יצירת קשר איתם לגבי השירות המוצע מטעמו.