מורה לגיטרה בנס ציונה

שיעורי גיטרה בנס ציונה

אוריאל אטלס, מורה לגיטרה, מלמד גיטרה למתחילים ומתקדמים ומעביר קורס תיאוריה מוזיקלית באזור נס ציונה. 

מיקום השיעורים: את שיעורי הגיטרה ניתן לקיים אצלי בבית שבראשון לציון או בסטודיו נוסף ברחובות על הציר המרכזי של רחוב הרצל.

תכנית הלימוד: בשיעורים נכיר את מבנה הגיטרה, אחיזה ויציבה נכונה וכיוון המיתרים, נלמד לנגן אקורדים, לבצע פריטות סולו בודדות, סוגי מקצבים שונים, קריאת טאבים (שימושי ביותר כדי שתוכלו ללמוד לנגן שירים נוספים בבית לגמרי לבדכם ובלי הרבה ניסיון), שימוש נכון במפרט ועוד. תוך מספר שיעורים תגלו כמה קל וכיף לנגן על גיטרה ושלפעמים כל מה צריך הוא רק דחיפה קלה.

תיאוריה של המוזיקה (אופציה): תלמידים ותלמידות שירצו ללמוד ולהבין לעומק את שפת המוזיקה יוכלו לשלב את השיעורים יחד עם קורס תיאוריה מוזיקלית הכולל מושגי יסוד מקצועיים, לימוד תווים (קרוא וכתוב) ועוד. לתיאוריה המוזיקלית יתרון גדול והיא תקנה לכם שפה מקצועית משותפת עם נגנים, מעבדים ומפיקים מוזיקליים כמו גם את האפשרות לעבד, להלחין ולנתח יצירות מורכבות לבד.

מחפשים מורה לגיטרה בנס ציונה? דברו איתי:

או לחצו כאן והשאירו פרטים

לימודים מעשיים

אקורדים, פריטות וטאבים משיעור ראשון

2 מיקומים לנוחיותכם

לימודים בראשון לציון או ברחובות

תיאוריה של המוזיקה

לימוד תווים, סולמות ומושגים

קצת עליי..

לאורך 40 השנים האחרונות צברתי וותק עשיר בלימוד גיטרה למתחילים ומתקדמים הן במסגרות פרטיות והן במסגרות חינוכיות-קהילתיות. יש לי אישור מטעם משרד החינוך ללימוד גיטרה במוסדות חינוך מוזיקלי, אני גיטריסט קלאסי מקצועי ומורה לגיטרה מאז שהשתחררתי מהצבא (וזה היה מזמן…).

אני מזמין אתכם להכיר אותי ולקרוא עוד אודותיי וגם להציץ על המלצות תלמידים. אם אתם מחפשים מורה לגיטרה בנס ציונה אשמח לתת לכם פרטים נוספים בטלפון (אפשר גם בוואטסאפ) או דרך השארת פרטי התקשרות בתיבת צור הקשר.

קטע נגינה לדוגמא

צפו בקאבר גיטרה אינסטרומנטלי לשיר "צליל מכוון" של יצחק קלפטר:

השיר נכתב והולחן על-ידי יצחק קלפטר וטיפס לראש המצעדים בצמוד להוצאתו לאוויר במרץ 1979. את השיר כתב קלפטר כחלק מהרכב שנקרא גם הוא צליל מכוון, וכיום הוא נחשב לקלאסיקה ישראלית אמיתית.

השאירו פרטים או התקשרו (זמין גם בוואטסאפ)

מורה לגיטרה בנס ציונה: קצת על השיעורים

לימוד גיטרה יכול להיערך על גיטרה קלאסית, אקוסטית או חשמלית. ההמלצה שלי למתחילים היא להתחיל ללמוד גיטרה קודם כל עם גיטרה קלאסית ולאט לאט להתקדם לסוגים נוספים. לגיטרה קלאסית טווח מחירים גמיש וזול הרבה יותר, קל לסחוב אותה משיעור לשיעור והכי חשוב קל לנגן עליה! במאמר הבא הסברתי בהרחבה למה לבחור בגיטרה קלאסית כהתחלה ומה חשוב לבדוק לפני שקונים.

את שיעורי הגיטרה ניתן לערוך אצלי בבית בראשון לציון או בסטודיו נוסף בו אני מלמד ברחובות. שני אזורי הלימוד מצוידים במגברים מעולים וגיטרות קלאסיות. אגב כדי להתחיל ללמוד גיטרה בלי שתהיו טרודים בלקנות אחת, ניתן לנגן על אחת מהגיטרות שלי בהתחלה. כמובן שמומלץ לקנות בהמשך כדי לתרגל את השיעורים בבית.

לקפוץ ישר למים העמוקים

אם אתם כבר ברמת מתקדמים, נוכל לשכלל את הטכניקה הקיימת וללמד סוגים נוספים של מקצבים ופריטות ייחודיות תוך התמקדות ביצירות מוזיקליות קלאסיות מורכבות. אם זו הפעם הראשונה שבה אתם לומדים לנגן בגיטרה, הסירו דאגה מלבכם: אני מאמין גדול בפרקטיקה וכבר אחרי כמה הסברים קצרים במיוחד נלמד לנגן שיר שלם ונתאים את התוכן לקצב שלכם.

אם תשאלו אותי, לימוד גיטרה וכל כלי נגינה אחר צריך להיות מונע מים של מוטיבציה וכדי לדרבן אותה בכל פעם מחדש אדאג להתאים את נושאי הלימוד לטעם המוזיקלי שלכם. גם אם אתם חושבים שהשיר לא מתאים לגיטרה, אל תהססו לבקש וייתכן שתהיו מופתעים.

למידע נוסף השאירו פרטים

* או התקשרו 052-3424581

מאמרים

אוריאל אטלס – שיעורי גיטרה בנס ציונה והסביבה למגוון רמות לימוד
טל' נייד: 0523424581