מורה לגיטרה בראשון לציון

לימודים בסטודיו ביתי ומאובזר

אוריאל אטלס, מורה לגיטרה מראשון לציון וגיטריסט קלאסי מקצועי.

אני מזמין אתכם ללמוד לנגן איתי בגיטרה מרמה בסיסית ועד למתקדמת בסטודיו ביתי בראשון לציון. צעד אחר צעד נכיר ונתרגל מגוון סגנונות מוזיקליים שונים החל משירים ישראליים מוכרים, דרך שירים לועזיים ועד ללהיטים עכשוויים.

שיטת הלימוד: נערוך תיאום ציפיות ונתאים את השיעורים לקצב שלכם עם שיטת לימוד מעשית שמתאימה לכל גיל (יסודי עד כל גיל שתעלו בדמיונכם) ומאפשרת לימוד גיטרה מהיר לגיבוש טכניקה ויכולות נגינה גבוהים. אם אתם מגיעים עם ניסיון קודם, נפתח את הטכניקה ונעלה אתכם כמה וכמה דרגות מעלה, השמיים הם הגבול.

מהלך השיעורים: את השיעורים ניתן להעביר על חשמלית, אקוסטית או קלאסית. אני מעביר את השיעורים על גיטרה קלאסית, אך זה לא מחייב גם אתכם. גיטרה קלאסית היא הכלי האולטימטיבי ללימוד גיטרה: היא נוחה, קלה לסחיבה וכמעט ולא מכאיבה באצבעות בזכות מיתרי הניילון. לאורך השיעורים נלמד לגבש יציבה נכונה לנגינה, נכיר את מבנה הגיטרה, שיטות לכיוון המיתרים, פריטות ואקורדים, מקצבים וכיצד לקרוא טאבים (דבר שיאפשר לכם תוך זמן קצר ללמוד כמעט כל שיר שתרצו לבד מהאינטרנט!).

מחפשים מורה לגיטרה בראשון לציון? דברו איתי:

או לחצו כאן והשאירו פרטים

פרקטיקה

קופצים למים העמוקים משיעור ראשון

התאמה אישית

בניית שיעורים על-פי קצב התלמיד/ה

תיאוריה מוזיקלית

ניתן לשלב לימוד תווים, מונחים מקצועיים ועוד

קצת עלי..

בעל אישור ממשרד החינוך להוראת הגיטרה במוסדות לחינוך מוזיקלי, מלמד גיטרה מזה כ-40 שנים, גיטריסט מקצועי ומנגן על גיטרה בעצם מאז שאני זוכר את עצמי.

זאת באמת זכות גדולה לדעת שכל כך הרבה תלמידים ותלמידות למדו לנגן והכירו משהו שמסב להם אושר גדול עד היום. אתם מוזמנים לקרוא עוד אודותיי ולעיין גם בהמלצות תלמידים.

לפרטים התקשרו 052-3424581 או השאירו פרטי קשר ואחזור אליכם בהקדם.

שניגש לעבודה? : )

סרטון קצרצר מהסטודיו

צפו בקאבר אינסטרומנטלי לשיר "רוני" של להקת גזוז:

גזוז הייתה להקת רוק ישראלית שהוקמה על-ידי יוצא להקת כוורת דני סנדרסון והמפיק ומגלה הכשרונות אברהם דשא בשנת 1978. מדהים לגלות איך הלהקה שהתקיימה רק שנה אחת בלבד הצליחה להוציא סדרה של להיטים מוכרים מלבד רוני דוגמת "היא לא תדע", "תשע בכיכר" ושירים רבים נוספים שכבשו את מצעד הפזמונים הישראלי.

גם אתם יכולים לנגן ככה, שניגש לעבודה? : )

קצת על השיעורים עצמם

אני מאמין גדול בלקפוץ למים העמוקים וכבר בשיעור הראשון אחרי כמה הסברי רקע קצרצרם שיכניסו אתכם מהר מאוד לעניינים נתחיל לנגן.

אל תמהרו להסיק שגיטרה "קלאסית" נוגעת אך ורק לקלאסיקות וניתן לנגן איתה הכל מהכל. יש משהו מדרבן בללמוד לנגן את השירים שקרובים אלינו עם הסגנונות שמעניינים אותנו ולכן אני אוהב להתאים את השיעורים לטעם המוזיקלי של התלמיד/ה.

ניתן גם לשלב לימודי תיאוריה מוזיקלית שלמעשה תלמד אתכם את שפתם של המוזיקאים והיא כוללת לימוד תווים, מונחים מקצועיים, פירוקי אקורדים, סולמות ומגוון נושאים שיסייעו לכם להתפתח בתחום באופן מקצועי.

  • למידע על סילבוס השיעור הראשון לחצו כאן.
  • למתלבטים: ניתן לנגן בשיעורים הראשונים על אחת הגיטרות שלי לפני הקנייה.

סביבת הלימודים

שיעורי הגיטרה מתקיימים בסטודיו אצלי בבית שבראשון לציון בסביבה נעימה ושקטה.

הסטודיו מצוייד במגוון רחב של גיטרות קלאסיות, מגבר אקוסטי חדיש וגיטרה באס (פנדר משנות השמונים עליה ניגנתי כשהייתי בסיסט בעברי) שיכולה להוסיף פלפל עם ליווי של בס לשיעורי הגיטרה כשנגיע לשלב מתקדם מספיק.

אם אתם מהססים לגבי רמת המוטיבציה שלכם בגיטרה ולא בטוחים שזהו התחום בשבילכם אך רוצים לנסות, אין שום בעיה להגיע לשיעורים הראשונים ללא גיטרה כלל ולנגן על אחת מהגיטרות שלי. אם תחליטו שזהו התחום בשבילכם, מומלץ מאוד שתקנו גיטרה משלכם בהמשך גם כדי שתוכלו להתאמן בבית וגם כדי שתתרגלו לתחושה שלה.

לא בטוחים באיזו גיטרה לבחור? המדריך הקצר הבא מרכז את כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שאתם קונים גיטרה ראשונה.

קאבר לברונו מארס - Versace On The Floor

קאבר אינסטרומנטלי קצרצר שהכנתי לשיר:

מפת הגעה

הסטודיו ממוקם אצלי בבית ברחוב אברבנאל 37 שבשכונת רמב"ם. 

לבאים עם רכב פרטי מומלץ לחנות ברחוב רש"י המקביל לאברבנאל או לשים את הווייז על הכתובת יהודה רגוניז בשכונה קרובה ומקבילה אלי שם תוכלו למצוא חניה בשפע.

בסטודיו תוכלו למצוא מספר גיטרות קלאסיות, מגבר אקוסטי לגיטרה, גיטרה בס, מגבר לגיטרה בס והכי חשוב סביבה לימודית שקטה ונעימה.

* לנוחיותכם: השיעורים מועברים גם בסטודיו ברחובות הממוקם ברחוב הרצל, נתיב תחבורה מרכזי בעיר הנגיש לבאים ברכב פרטי ובתחבורה ציבורית. למידע נוסף לחצו על שיעורי גיטרה ברחובות

למידע נוסף על השיעורים התקשרו:

או מלאו פרטים ואחזור אליכם בהקדם:

שאלות נפוצות

ש: תוך כמה זמן אדע לנגן שירים בסיסיים?

ת: אם מעולם לא ניגנתם קודם לכן אז התשובה תישמע לכם קצת מופרכת אבל כבר משיעור ראשון. אחרי השיעור הראשון תדעו אחיזה נכונה בגיטרה, מקצבים למתחילים, אקורדים בסיסיים ומספר שירים לרמה התחלתית. כשזה מגיע לפרטיקה אין סיבה ללכת סחור סחור ופשוט קופצים למים העמוקים. זה גם יותר כיף וגם יותר מועיל.

ש: אין לי גיטרה ואולי לא ארצה להמשיך ללמוד, שווה להשקיע בגיטרה לפני השיעור הראשון?

ת: אפשר לנגן על אחת הגיטרות שלי. אני ממליץ בחום לקנות גיטרה כמה שיותר מהר כדי שתוכלו לתרגל את השיעורים בבית, אבל בהחלט אפשר להגיע אלי בשיעורים הראשונים ללא גיטרה, להתנסות על הגיטרות שלי ולאחר שתתגבש דעה מוצקה יותר לרכוש אחת.

ש: כיצד מורגשת ההתקדמות בשיעורים בפועל? מתי אראה תוצאות?

ת: משיעור לשיעור לא תוכלו לפספס את ההתקדמות שלכם, וכאן הכיף הגדול כי זה פותח תיאבון אדיר לעוד! בכל שיעור תלמדו אקורדים חדשים, פריטות נוספות, מהלכים מורכבים יותר ויותר, ז'אנרים נוספים ועוד ועוד. אפשר ואף מומלץ לשלב את הטעם המוזיקלי שלכם כדי להגביר את הכיף והמוטיבציה!

ש: השיעורים יכולים להפוך אותי לגיטריסט/ית מקצוע/ית?

ת: אני מעביר שיעורים למתחילים ולמתקדמים שרוצים לשכלל את הטכניקה, כך שאם אתם רוצים להפוך לגיטריסטים ברמה מקצועית גבוהה מאוד בהחלט אוכל להביא אתכם לשם. חשוב כמובן לציין שהכל תלוי בהשקעה בבית, אבל את הקווים המנחים, שלבי הלימוד הנכונים והידע בהחלט אוכל לתת לכם ואין תחושת סיפוק גבוהה יותר מזאת לכל מורה.

מאמרים אחרונים

אוריאל אטלס – מורה לגיטרה בראשון לציון לגילאי יסודי ועד גיל הזהב כולל ולמגוון רמות
טל' נייד: 0523424581