לימוד גיטרה אונליין

שיעורי גיטרה מרחוק אונליין בסקייפ

לימוד גיטרה אונליין עם אוריאל אטלס, מורה לגיטרה מזה ארבעים שנים. אני מזמין אתכם ללמוד איתי לנגן בגיטרה החל מאקורדים פשוטים ועד לקטעי סולו מורכבים. ניתן ללמוד גיטרה פשוטו כמשמעו, וניתן גם לשלב לימודי תיאוריה מוזיקלית.

מזה תקופה שרציתי להתחיל ללמד גיטרה אונליין, אך תמיד התעצלתי מעט. מה הוביל אותי בסוף לעשות את הצעד? ובכן, אינני בטוח באיזו תקופה מצאתם את דף זה, אך מגיפת הקורונה שתיצרב ככל הנראה בדפי ההיסטוריה, הפילה את הפור. תלמידיי הוותיקים ותלמידים חדשים יכולים עתה ללמוד מרחוק בזמן במקסימום נוחיות. ואם ללא שום קשר למגיפה מאיימת כזו או אחרת, מתחשק לכם ללמוד גיטרה מרחוק – אשמח שנדבר 🙂

למי זה מתאים: שיעורי גיטרה אונליין מתאימים לכל מי שמעוניין ומעוניינת ללמוד לנגן בגיטרה. אין צורך בידע מוקדם או ב"כישרון מוזיקלי". מתחילים מהבסיס ומגיעים עד שלבים מתקדמים. לאורך שנותיי כמורה לגיטרה, לימדתי ילדים, בני נוער, בוגרים ומבוגרים.

שיטת הלימוד: אני מאמין גדול בלימוד מתוך הנאה, וחושב שכשזה מגיע לנגינה אז הרי משזה מקבל משנה תוקף. את השיעורים אני מתאים לתלמידיי. בהתאם ליכולותיכם הקיימות אבנה תכנית שיעורים הדרגתית, וגם אדאג שנלמד את השירים שיתאימו לטעמכם המוזיקלי.

לקבלת פרטים התקשרו:

(אפשר גם בוואטסאפ)

או לחצו כאן והשאירו פרטים

לימוד גיטרה אונליין

לימוד השיר Memories של Maroon 5

טעימה קטנה (ויש ביוטיוב עוד הרבה נוספות), של לימוד גיטרה שיכול להתבצע גם מרחוק. בואו ללמוד כיצד לנגן את הלהיט הקליט, אחד מיני רבים, של הלהקה מארון 5. באותו הסגנון בדיוק, מתבצעים שיעורי גיטרה אונליין.

השאירו פרטים או התקשרו (זמין גם בוואטסאפ)

התאמה אישית

תכנית המותאמת לרמתכם

קפיצה למים העמוקים

פשוט לצלול ישר לתוך הנגינה

לימוד אונליין

בזמן שלכם, בלי צורך להגיע

למה לצפות?

במפגש און ליין שכזה, אוכל ללמד אתכם ללוות שירים כתמיד, נוכל לעבור על האקורדים המשתתפים, לחדד את נושא מקצב הליווי כמו גם צורת הפריטה התואמת, למעשה כל מה שאנו עושים בשיעור פנים אל פנים, כולל לעבור על קטעי סולו ולתבל במידע תיאורטי מועיל, כל הטוב הזה למעט האפשרות לנגן יחד, (ייתכן דיליי – עיכוב קל) ולכן אדגים לכם קודם לכן ואז כמובן תוכלו לנסות.

איך מתחילים?

אין כאן קסמים ואין טריקים – פשוט קופצים למים ומתחילים לנגן. אם אין לכם ניסיון קודם בנגינה, אז ממש בדקות ספורות אסביר לכם על הגיטרה ועל חלקיה, ומיד לאחר מכן נקפוץ אל המים העמוקים ונלמד לשחות תוך כדי תנועה. אני מבטיח לכם חוויה מרתקת, מהנה והכי חשוב מתגמלת ומספקת.

3 שיעורי גיטרה אונליין לדוגמה לרמת מתחילים

להנאתכם, מספר שיעורי גיטרה אונליין נוספים

השיר פרפרים של אורי בנאי

השיר אני ואתה של אריק איינשטיין

לקבלת מידע השאירו פרטים

* או התקשרו 052-3424581

אוריאל אטלס – לימוד גיטרה אונליין – טל' נייד: 0523424581