שיעורי גיטרה לבת מצווה

מתנה שנשארת לכל החיים

מזל טוב הורים, בתכם הגיע לגיל מצוות. גידלתם את בתכם מפשושית קטנה בחיתול. לאורך השנים צפיתם בה כאשר בחרה מה לאכול ובמה לשחק. הילדה הזו שעד לא מכבר הסתובבה בחיתולים כבר גדולה ובת-12 וזה הזמן לחגוג לה את בת המצווה. תקופת בת המצווה והארוע עצמו הם תקופה סופר חשובה בחייה של נערה מתבגרת וכדאי מאוד להיות מדוייקים בהתנהלות בתקופה זו. מתנה משמעותית בשלב זה של החיים עשוייה ללכת עם הילדה שנים רבות ולכן כדאי לבחור היטב. שיעורי גיטרה הם מתנה מושלמת לבת 12. גיטרה היא כלי שבעזרתו לא רק מנגנים מוסיקה אלא לומדים גם משמעת, התמדה ובחירה. מתנה ומסיבה הם שני הדברים החשובים ביותר לבתכם בהגיעה לבת המצווה.

במסיבת בת המצווה של הבת תרצו לחגוג עם משפחה וחברים. אין דרך מצויינת יותר לחגוג מאשר במסיבה עם תפאורה משגעת, מוסיקה וכיבוד. סידור מרחב בר המצווה בעיצוב בלונים ירשים את האורחים וכמובן את כלת השמחה באוירה איכותית. ארוע ברמה גבוהה משאיר אצל כולם זכרונות לשנים ארוכות. עיצוב בלונים לבת המצווה עושים עם מומחים בתחום. המעצבים של בלו-בלון עיצוב בלונים עוסקים בתחום שנים רבות ובעלי ניסיון עשיר בהתאמת התפאורה לאופי הארוע. דיג׳יי איכותי המנגן מוסיקה מתאימה לגיל וכיבוד קל אך מגוון ישלימו את האוירה ויוסיפו לרושם הכללי. זמן מסיבת בר המצווה הוא גם זמן מתאים לחשוף את המתנה המיוחדת שבחרתם לבתכם.  

תרומת המוזיקה למוחנו

למוסיקה השפעה בריאה ביותר על מוח האדם. מוסיקה מסייעת בשיחרור לחצים וביצירה של רשתות תאים במוחנו. רשתות שתורמות לדפוסי חשיבה חדשים בגילאים מבוגרים יותר. לנערה שהגיעה לגיל ההתבגרות מוסיקה יכולה להיות גם כלי המאפשר עוגן של יציבות בתקופה לא פשוטה. מוסיקה היא לב ליבו של הטבע ומגיעה מתוכו מתוך ההרמוניות והצללים הנמצאים סביבנו. נערה הנחשפת למגוון עשיר של צלילים תלמד להעריך יותר את הפרטים הקטנים שבעולמה. 

מלבד המוסיקה עצמה לשיעורי מוסיקה בכלל ושיעורי גיטרה בפרט יש יתרון עצום בכמה תחומים. התחום הברור ביותר הוא התמדה. נערה שתלך לשיעורים כאלו תדרש לעמוד בלוז מוגדר כמו שעור אחד בשעה קבועה בכל שבוע. להתאמן בבית לפחות שעה אחת ביום גם כן מצריך התמדה. בנוסף, משמעת נלמדת כאשר איננו מצליחים לבצע פריטה או אקורד מסויים. בהדרכת המורה התלמידה תוכל ללמוד לא לוותר ולנסות שוב עד להצלחה.

כתיבת תגובה