נגינה על גיטרה כהפתעה לחגיגות בר המצווה

כיום חגיגות בר המצווה הן אירוע של ממש, והמגמה העקבית מראה כי הנתון הזה ממש לא הולך ולהשתנות. יותר ויותר נערים ונערות רוצים להרשים את חבריהם ולהציג "שואו" של ממש שבו ייצרב אצלם ובקרב מוזמניהם אירוע של פעם בחיים.

למרבה הצער, אך לא למרבה ההפתעה, היכולת להיות מקוריים בחגיגות בר המצווה הולכת ופוחתת שכן כמעט וכל האטרקציות למיניהן כבר עלו בראשיהם של המפיקים השונים. עם זאת כאן המקום לציין אטרקציה מעט שונה שמשלבת בין הגשמת חלום עבור בעלי השמחה לבין אטרקציה שתהפוך לזיכרון מתוק עבור כל המשפחה.

ללמוד גיטרה לכבוד בר ובת המצווה

נערים ונערות רבים נוהגים להפיק כניסה חגיגית אל האולם ולברך את המוזמנים עם שיר שהקליטו מראש באולפן הקלטות. כאן המקום להציע אטרקציה חדשה ומפתיעה – ללמוד לנגן ולברך את המגיעים עם נגינה ושירה על גבי במה.

ילדיכם תמיד חלמו לדעת לנגן ולא מצאו את המוטיבציה להתחיל? תמיד חלמתם שילדיכם ילמדו לנגן בדבר מה לאור היתרונות הרבים על יכולת למידה, ריכוז והבנה? מדובר לא רק בסיבה נפלאה ללמוד לנגן בגיטרה, אלא גם בגיל המתאים ביותר מבחינת מבנה הגוף ואורך האצבעות על גבי צוואר הגיטרה!

דגשים שחשוב להכיר

אך רגע לפני שאנחנו קופצים על הרעיון, ישנם כמה דברים שחשוב לקחת בחשבון.

דעו כי נגינה על גיטרה היא איננה דבר מה שניתן ללמוד באופן מידי. לצורך נגינה בסיסית, חשוב להגיע לפחות לכ-10 שיעורים, וזאת מבלי להחשיב גם את התרגול הממושך בבית.

בנוסף, קחו בחשבון את ההשקעה בגיטרה. לרוב גיטרה בסיסית לצורך לימוד נגינה, עולה בין 300 ל-400 שקלים. אם ילדיכם ירצו להעמיק לאחר מכן את הנגינה, או ישקיעו בה לאורך שנים, אז כבר ניתן לשדרג.

באולם עצמו קחו בחשבון כי עליכם לוודא השכרת ציוד הגברה לאירועים שיתאים לקהל. כמו כן, עליכם לוודא כי באפשרותכם לשכור או להשאיל גיטרה עם אפשרות חיבור להגברה. הגברה זו צריכה לכלול סנכרון מושלם בין עוצמת הנגינה לבין עוצמת השירה. מרבית הסיכויים שילדיכם החוגג הוא איננו זמר מקצועי, ועל כן חשוב להקפיד שעוצמת הנגינה לא תעלה על עוצמת הקול.

ישנה גם אפשרות אחרת

ישנו גם הסיכוי כי ילדיכם איננו מעוניין לנגן, אך בהחלט ישמח לשיר עם ליוויה של להקה מקצועית.

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של להקות המלוות שפע אירועי שמחה ובעיקר עבור נגינת רקע. ניתן לבקש מן הלהקה ללוות שיר של הנער או הנערה ולשלוח לה את השיר שיתנגן.

לסיכום

עד כמה שמרביתנו חושבים כי עיניהן נעוצות רק במסכים, הנוער של היום כמו הנוער של פעם, אוהב ומעריך מוזיקה טובה.

במקום ללכת על הקלטה רגילה באולפן, תוכלו להפוך אותו לכוכב רוק ליום אחד עם להקה שלמה או אפילו כ"הופעה אקוסטית" בה הוא מופיע אל מול הנוכחים בקהל.

כתיבת תגובה