נגן גיטרה לאירועים

גיטריסט לאירועים

אוריאל אטלס, נגן גיטרה מקצועי למגוון אירועים קטנים וגדולים כאחד.

עם ניסיון של למעלה מ-40 שנים כגיטריסט קלאסי מקצועי ובתור מורה לגיטרה, אשמח להציע לכם ליווי מוזיקלי שוטף לאירוע המתקרב. זה יכול להיות אירוע בוטיק אלגנטי וזו יכולה להיות גם קבלת פנים לחתונה.

את סגנון השירים נבחר ביחד, אך בהחלט אוכל לציין שניתן לאלתר ולבקש בקשות שונות גם במעמד האירוע.

באיזו גיטרה אני משתמש?

את האירועים אני מלווה עם גיטרה קלאסית, וברשותי מגבר איכותי המיועד לגיטרות אקוסטיות וקלאסיות.

באירועים קטנים ייתכן אפילו שלא נדרש להפעלת המגבר (הצליל האותנטי של הגיטרה הוא תמיד הרבה יותר איכותי ונעים לאוזן), אך כלל הציוד הנדרש מגיע יחד איתי.

את האירוע ניתן ללוות עם גיטרה בלבד, אך אם תרצו בכך, אני גם משתף פעולה עם חלילנית מקסימה (משתף פעולה מזה כמה עשורים טובים), ונשמח להציע לכם שירות משותף של נגינה המשתלבת בהרמוניות מדויקות ונעימות לאוזן.

כיצד תתנייד אל האירוע שלנו?

תלוי במרחק המדובר ובציוד הכולל שאני צריך להביא עמי. או שאני משתמש בשירותי הסעות או שאני מגיע עצמאית ברכב.

על כל פנים, הדאגה שלכם צריכה להיות נתונה לארגון האירוע ולסגירת כל הפרטים הקטנים, המטרה שלי היא להנעים את זמנכם עם שלל קטעי נגינה שונים.

באם בתכנון המקדים לאירוע עסקינן, אז אבקש מכם להכין יחד איתי מראש את הפלייליסט שבו נרצה להתמקד. אפשר לבקש שירים ומוזיקת רקע באופן מדויק, אך גם אפשר לבקש סגנון נגינה כללי שילווה את האירוע דוגמת בוסה נובה, קלאסיקות ספרדיות, ליווי אינסטרומנטלי של שירים מוכרים ועוד.

גיטריסט לאירועים: מחירים ועלויות

העלות משתנה מאירוע לאירוע. כנגן גיטרה לאירועים יצא לי לפגוש באירועים וכנסים בהם ליוויתי אך ורק את אירוע הפתיחה, ומנגד היו גם אירועים בהם הנגינה הייתה חלק בלתי נפרד מכלל האווירה שבנתה את האירוע מתחילתו ועד לסופו.

ישנם גם אירועים בהם הנגינה היא כחלק ממופע עם לו"ז מדויק. זה נורא משתנה מאירוע לאירוע ולכן הייתי שמח שנבחן את הנושא טלפונית.

אני מזמין אתכם להשאיר לי פניה באתר או ליצור איתי קשר טלפוני: 052-3424581 (זמין גם בוואטסאפ).

האם אפשר לראות דוגמאות לקטעי נגינה?

כמובן. בכל האתר שלי תוכלו למצוא מגוון סרטונים שונים שפזורים להם כדוגמאות (ובעיקר עבור הוראת גיטרה).

כמו כן אני מזמין אתכם להקליק על עמוד סרטונים בו תמצאו הקלטות וקטעי נגינה שונים שריכזתי.

בדוגמה הבאה אשמח להציג לכם את קטע הנגינה של השיר "מהיום שהלכת" שירם של שמעון בוסקילה ועידן רייכל שזכה לפופולריות רבה ואני דיי מאמין שגם יהפוך לקלאסיקה שתלווה אותנו לעוד עשרות רבות של שנים.

את העיבוד עשיתי בעצמי, והוא דוגמה לקטעי העיבוד השונים אותם אוכל להכין לקראת האירוע המתקרב. חשוב לציין שעיבוד לקטעים שונים לעומת הגעה עם קטעי נגינה מוכנים לראש, מצריך הכנות וחזרות, ועל כך נדון במסגרת ההכנה לאירוע.

מאחל לכם צפייה נעימה בסרטון

כתיבת תגובה