רעיונות לחריטה על גיטרה

מה זאת אומרת חריטה על גיטרה?

בין אם קנית גיטרה חדשה ובין אם היא עברה איתך כבר כברת דרך – מדובר בכלי נגינה שמלווה וילווה אותך לכל מקום. היא יכולה ללוות אותך בטיולים בארץ ובעולם, להתלוות אלייך למנגל או מדורה עם חברים ולשרוף לך שעות על גביי שעות של שעמום בבית או בצבא. אין ספק שהגיטרה מהווה חלק משמעותי מהאישיות שלך ואין שום סיבה שהיא לא תוכל להביא לידי ביטוי את האופי שלך. מהסיבה הזאת בדיוק הרבה אנשים בוחרים לפנות לחריטה של כיתוב או ציור על הגיטרה האהובה עליהם. אז מה הן בכלל האפשרויות? 

חריטה של מילה בודדת

למילים יש הרבה כוח, אין על זה בכלל ספק – אבל אילו מילים כדאי בכלל לחריטה על הגיטרה שלך? אתה יכול לבחור לחרוט את השם שלך, שם של מישהו שיקר לך, או ראשי תיבות שלך ושל החברה. חריטה של שם של בן אדם קרוב יכולה לעזור לך להרגיש אותו ביחד איתך בכל מקום שאליו תגיע ולהקל מאוד על הגעגועים. 

חריטה של משפט

כשמדובר במשפט, האפשרויות מגוונות אפילו יותר. תוכל לבחור בחריטה של משפט אהוב משיר, בציטוט שמשמעותי לך מסרט או סדרה או סתם משפט שמלווה אותך לאורך הדרך. יכול להיות מדובר במשפט עם עומק, או בדיחה אישית מטופשת שלך ושל החברים שתזכיר לך אותם. בסופו של דבר חשוב שתזכור שזאת הגיטרה שלך – חשוב שהיא תקבל את האישיות שייחודית לך ולא לאף אחד אחר!

איך לבחור מה לחרוט?

חריטה על גיטרה זה כלי מעולה להבעה עצמית. אין תשובה נכונה או לא נכונה לאילו דברים כדאי לחרוט – הכל תלוי בך ובאישיות שלך. תנסה לחשוב על תחומי העניין שלך, על האנשים שאתה אוהב, על האמונות שמלוות אותך, ציטוטים שנגעו בך או סתם בדיחות טיפשיות שלך ושל חברים שהיית רוצה שילוו אותך לכל מקום. כשתהיה רחוק מהבית, החריטה אמורה לעזור לך לזכור נשכחות ולהרגיש קרוב את מה שלא נמצא לצידך. תנסה לחשוב באלו דברים יהיה לך נעים להיזכר ולמה הכי תתגעגע – להיות רחוק זה לא תמיד קל, אבל הרבה פעמים הפתרונות לגעגוע, פשוטים משאתה מצפה.

החלטתי שאני מעוניין בחריטה על גיטרה – מה עכשיו?

אחרי שהתייעצת עם החברה, החברים והמשפחה ובחרת את העיצוב המושלם עבורך, כל מה שנשאר הוא לדבר איתנו ואנחנו כבר נדאג לשאר. בטוחים שתצליח לבחור את העיצוב הכי טוב בעולם ומאחלים לך שנים ארוכות ומיוחדות עם החברה הכי טובה שלך – אולי עוד יום אחד תרצה לחרוט משהו שיזכיר לך אותה, על הגיטרה הבאה. 

כתיבת תגובה