איך מנגנים את Perfect של אד שירן

אקורדים של השיר פרפקט - אד שירן

אתם וודאי שמעתם אותו בחתונה או שתיים, זמזמתם אותו בלי שבכלל רציתם וכפי הנראה שכעת גם אתם רוצים לנגן אותו!

השיר פרפקט של אד שירן, היוצר הבריטי המצליח ביותר נכון לתקופה זו, הוא שיר קל ומהנה לניגון, קליט או בקיצור – כזה שעושה בדיוק את העבודה. עד כמה הוא עושה את העבודה? מספיק להסתכל בנתונים המצוינים כשהוא טיפס עד למקום ה-4 של מצעד הפזמונים הבריטי ובשני הפרסונות המוכרות השונות ששמחו להצטרף לדואט מחודש לשיר: ביונסה עליה מרבית הסיכויים שאינני צריך לספר לכם ואנדראה בוצ'לי (Andrea Bocelli), זמר איטלקי הידוע בקולו הערב ובעיקר בתחום האופרה.

על עוד הישגים ומיני פרטים על השיר אשמח לספר לסקרנים שביניכם בהמשך.. אז מבלי להכביר עוד במילים, צפו בשיעור מצולם בו תוכלו ללמוד את האקורדים של השיר פרפקט של אד שירן:

הישגיו של השיר Perfect

פרפקט שודר לראשונה ברדיו בספטמבר 2017. על ההצלחה המסחררת שלו אפשר ללמוד מכך שאותו דואט עליו דיברתי קודם לכן עם ביואנסה יצא כבר באותה השנה.

לדבריו, כתב את השיר בהקדשה עבור חברה וותיקה עוד מימיו בבית הספר, שרי סיבורן. במסיבה שבה היו יחדיו השתכרו וקפצו לבריכה, מה שנצרב בזיכרונו כחוויית נעורים בלתי נשכחת או כפי שהוא צוטט אומר "למחרת זה היה כמו סיפור מגניב.. אז הכנסתי את זה לתוך שיר".

עובדה נהדרת נוספת שרק יכולה להוסיף למידת המשקל של השיר היא שהיחסים הרומנטיים נרקמו בין השניים רק שנים לאחר שסיימו את לימודיהם. בינואר 2018 הציע לה נישואין וב-2019 נישאו השניים.

מרגישים שהשיר הזה מדבר אליכם? ככל הנראה שהוא באמת נכתב ממעמקי הלב של הזמר המפורסם :).

להנאתכם - השיר המקורי

קצת עלי

שמי אוריאל אטלס, אני מלמד גיטרה ומציע קורסים מקצועיים בתיאוריה מוזיקלית ובקריאת וכתיבת תווים. 

שיעורי גיטרה לא צריכים להיות "הכרח" או דבר מה שבו לומדים דווקא את הנושאים הפחות מעניינים ורק בהדרגה עוברים לפיקנטיים והמרתקים. שיעורי גיטרה צריכים קודם כל להיות מותאמים לרצונות והטעמים המוזיקליים של התלמיד או התלמידה, ורק לאחר מכן, על-פי השקפת עולמי, יגיעו החשק והמוטיבציה ללמוד גם נושאים שאינם בהכרח נמצאים בראש סדר העדיפויות של התלמידים.

מקווה שנהניתם מן השיעור המצולם לאקורדים של השיר פרפקט אד שירן ואני מזמין אתכם לקרוא עוד מידע אודותיי.

קיבלתם חשק ללמוד גיטרה? אשמח לעמוד לשירותכם! (זמין גם בוואטסאפ)

כתיבת תגובה