מורה לגיטרה ברחובות

שיעורי גיטרה ברחובות

אוריאל אטלס, מורה לגיטרה ברחובות עם ניסיון של כ-40 שנים בלימוד גיטרה למתחילים ומתקדמים.

את השיעורים ניתן לערוך אצלי בבית בראשון לציון או לחילופין בסטודיו ברחובות שממוקם על הציר המרכזי של רחוב הרצל ונגיש לבאים בתחבורה ציבורית וברכב פרטי.

מהלך הלימוד: לאורך השיעורים נתנסה במגוון רחב של ז'אנרים מוזיקליים שונים, נלמד פריטות, אקורדים, מקצבים, טאבים (שיאפשרו לכם ללמוד כמעט כל שיר שתרצו לבד!), שימוש במפרט, כיוון הגיטרה ויחד נגבש טכניקה נכונה שתתן לכם את הדחיפה שאתם צריכים כדי להיות גיטריסטים מעולים כתחביב וכמקצוע. הלימודים לכל הרמות ממתחילים ועד למתקדמים כולל!

לימודי תיאוריה (אופציונלי): ניתן לשלב לימודי תיאוריה מוזיקלית שיתנו לכם הבנה מעמיקה בהיגיון שמאחורי הצלילים והמוזיקה. הלימודים כוללים את שפת המוזיקאים האוניברסלית תווים, מונחים מקצועיים ומגוון נושאי לימוד מרתקים וחשובים לאלו שרוצים לדעת לעבד, להלחין ולפתח את השמיעה המוזיקלית.

לפרטים נוספים התקשרו:

או לחצו כאן והשאירו פרטים

(אפשר גם בוואטסאפ)

גיבוש טכניקה

אקורדים ופריטות החל מהשיעור הראשון

מערך שיעורים אישי

התאמה לקצב והעדפות התלמיד/ה

תיאוריה של המוזיקה

אופציה למעוניינים בקבלת רקע מקצועי

כמה מילים עלי

אני בעל אישור ממשרד החינוך להוראת הגיטרה במוסדות לחינוך מוזיקלי, מלמד גיטרה מזה כ-40 שנים, גיטריסט מקצועי ומנגן על גיטרה בעצם מאז שאני זוכר את עצמי.

זאת באמת זכות גדולה לדעת שכל כך הרבה תלמידים ותלמידות למדו לנגן והכירו משהו שמסב להם אושר גדול עד היום. אתם מוזמנים לקרוא עוד אודותיי ולעיין גם בהמלצות תלמידים.

למידע על השיעורים התקשרו 052-3424581 או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם.

שנתחיל לנגן? : )

קאבר לברונו מארס - Versace On The Floor

צפו בקאבר אינסטרומנטלי קצרצר שהכנתי לשיר:

צרו איתי קשר ואחזור אליכם בהקדם:

מיקום ומהלך השיעורים

הסטודיו ממוקם על רחוב הרצל המרכזי וכולל מראש את כל הציוד הנדרש גיטרה ומגבר. אני מאמין גדול בלקפוץ ישר למים העמוקים וגם אם מדובר בלימוד גיטרה למתחילים, אז גם כאן נתחיל לנגן כבר בדקות הראשונות של השיעור הראשון אחרי כמה הסברי רקע קצרים.

כדי להמשיך ולהניע את המוטיבציה והחשק לחזור לשיעור הבא אני מקפיד להתאים את קצב השיעורים והתוכן שלהם לטעם המוזיקלי של התלמיד או התלמידה. נלמד לנגן מגוון רחב של ז'אנרים החל מסגנונות קלאסיים יותר ועד לשירים עכשוויים, אך תרגישו חופשי לבקש ללמוד את השירים שמעניינים אתכם. הסרטון הבא מראה שלכל שיר מגיע שתהיה לו גרסה גיטריסטית משלו:

שיטת הלימוד

אין דבר כיף יותר מלגלות שלנגן על גיטרה זה בעצם לא כזה סיפור מפחיד, והמטרה שלי היא לשבור את הקרח כבר מהרגע הראשון.

בזמני המורים שלי לגיטרה נהגו ללמד באופן הדרגתי ואיטי. יש לשיטה הזו לא מעט יתרונות אך החיסרון הוא בסבלנות והירידה במוטיבציה. כדי להבטיח הנאה שממנה גם תבוא הסקרנות להמשיך ללמוד ולחפש אתגרים חדשים, בשיטת הלימוד שלי תתחילו לגבש טכניקה כבר בשיעור הראשון שבמהלכו גם נבין מה הכי טוב לכם – אקורדים מלאים או אולי פריטות בודדות סולו.

עם איזו גיטרה מומלץ לי להתחיל לנגן?

אני אישית מצוייד בגיטרה קלאסית, אך אתם יכולים להגיע גם עם גיטרה חשמלית או אקוסטית. המלצה חמה לאלו מכם שמעולם לא ניגנו קודם לכן – תקנו גיטרה קלאסית: היא נוחה, זולה וקל לסחוב אותה משיעור לשיעור. לא בטוחים איך לבחור את הגיטרה הראשונה שלכם? במאמר הבא כתבתי מדריך קצר שייתן לכם את כל ההנחיות שצריך:

שאלות נפוצות

ש: למי קורס הגיטרה מתאים?

ת: אני עובד עם ילדים ומבוגרים כאחד (גיל 8 עד כל גיל הזהב כולל). לאורך השנים לימדתי תלמידים בגיל יסודי-תיכון, חיילים, סטודנטים, אנשים בעלי קריירה שרוצים להגשים חלום באמצע החיים ומבוגרים שגם החליטו להגשים חלום :-). הבסיס הוא אותו בסיס, אבל אני בהחלט דואג להתאים את אופי הלימוד והתכנים לקהל היעד.

ש: היכן הסטודיו ממוקם ברחובות?

ת: הלימודים מתקיימים בסטודיו שממוקם על רחוב הרצל. מדובר במיקום נוח וקל להגעה עם תנועה נרחבת של תחבורה ציבורית. לבאים ברכב פרטי חשוב לי לציין שאין לסטודיו מקום חניה פרטי. ההגעה היא מאוד קלה והמיקום הוא מרכזי. בסוף העמוד תוכלו לראות מפת הגעה של Google Maps.

ש: מתי אני אראה תוצאות?

ת: קופצים למים העמוקים כבר משיעור ראשון. אין דרך טובה יותר ללמוד ואין דרך טובה יותר לגרום לסקרנות להתגבר. תוכלו לראות תוצאות תוך מספר שיעורים ולהתחיל לנגן שירים בסיסיים שונים. אני מתחייב ויודע איך לקחת כל תלמיד ותלמידה הכי רחוק שהם רוצים ואני מלמד מתחילים וגם מתקדמים שרוצים לשכלל את הטכניקה. רק חשוב לי לציין ש-99% מהעסק הוא עניין של תרגול. למעוניינים כתבתי במאמר הבא הסבר על קצב ההתקדמות לאורך השנה הראשונה.

ש: חייב להביא גיטרה לשיעורים?

ת: זה נכון, לא כיף להיסחב עם גיטרה עד רחובות ואני אוכל לספק לכם גיטרה לנגן עליה כשתגיעו. אני גם ממליץ למי מכם שמתלבט, שלא לקנות גיטרה ישר על ההתחלה ולהגיע לשיעור הגיטרה הראשון כדי לקבל את ההחלטה אחריו.

מפת הגעה לסטודיו

אז אם חיפשתם מורה לגיטרה ברחובות, תוכלו להשאיר לי פרטי התקשרות בתיבת צור הקשר, להתקשר אלי או אפילו להשאיר לי הודעה בוואסטאפ ואדאג לחזור עם כל הפרטים.

* ניתן לערוך גם שיעורי גיטרה בראשון לציון

לפרטים התקשרו:

או מלאו פרטים ואחזור אליכם:

מאמרים

אוריאל אטלס – מורה לגיטרה ברחובות לגיל יסודי עד גיל הזהב (כולל) ממתחילים עד מתקדמים
טל' נייד: 0523424581