שיעורי גיטרה בחופש הגדול

אם כבר, ככה שורפים זמן פנוי!

החופש הגדול (ובעצם כל תקופת חופש מבית הספר) מביאה לנו ההורים לא מעט אתגרים שכן כעת מוטלת עלינו החובה לדאוג למלא את הזמן הריק של ילדינו בכמה שיותר פעילויות שונות שיעבירו זמנם בהנאה וידאגו לתת במה ופורקן למרץ רב שלא יודע שובע.

ישנן פעילויות קלאסיות דוגמת פארקי מים ופארקי שעשועים שונים, טיולים ארוכים וקייטנות, אך עכשיו אני רוצה להציג לכם דרך נוספת שתעביר את זמנם של ילדיכם בנעימים בחופש וגם תעניק להם ערך מוסף אדיר הרבה אחרי שהחופש ייגמר.

שיעורי גיטרה בחופש הגדול: קורס בן מפגש אחד בשבוע (מומלץ בחום לתחום למפגש אחד ולא למספר מפגשים כדי שלא יימאס) במהלכו ילדיכם ילמדו את התכל'ס עם אקורדים, טאבים ופריטות לשירים מוכרים ושירים שאהובים עליהם.

למה ישר קופצים לפרקטיקה? החופש קצר מדי כדי ללמד את הכל בבת אחת. ניתן כמובן לשלב קורס תיאוריה מוזיקלית אם ילדיכם מתעניינים במוזיקה באופן מעמיק, אבל אני מאמין שחופש שמוגבל בזמן צריך לספק כמה שיותר תוצאות שכמובן רק יגבירו את הכיף והסיפוק.

הזמן שיוקדש לגיטרה לא יסתכם כמובן רק בשיעור השבועי עצמו וינתנו מטלות בית עם קטעי נגינה שונים לקראת השיעור הבא. לימוד גיטרה לילדים מתבסס על שיטת לימוד יעילה, קלילה ומהנה שתגביר את המוטיבציה להמשיך לתרגל ולנגן בבית וכך תפצה על הזמן הפנוי הרב שהחופש הביא איתו.

לפרטים על שיעורי גיטרה לחופש התקשרו:

או לחצו כאן והשאירו פרטים

והיתרונות לא מסתכמים רק כפתרון לחופש

לימודי נגינה על כלים אינסטרומנטליים הוכחו כאפקטיביים לילדים והם תורמים לחיזוק הזיכרון, בפיתוח יכולות חברתיות, בהגברת המשמעת העצמית, בגיבוש היכולת להציב יעדים ואתגרים חדשים ואפילו בחיזוק היכולות המתמטיות (ניתן לקרוא על כך בפירוט במאמרה המרתק של סוזן האלם בנושא).

הנה כמה דברים שכדאי לדעת:

  • גיטרה מגבירה הישגיות ומעוררת את החשק לעמוד באתגרים כיוון שאי אפשר שלא לשים לב לתוצאות והשיפור ההדרגתי משיעור לשיעור ומתרגול לתרגול שמשליך על היבטים נוספים בחיים.
  • נגינה על גיטרה מצריכה ממוחנו לא מעט משאבים ומסייעת בגיבוש קוארדינציה שכן לכל יד תפקיד אחר ובחיזוק הזיכרון עקב הצורך בשינון מהלכים, אקורדים ומקצבים למגוון רחב של שירים וז'אנרים.
  • נגינה מפחיתה חרדות ומתחים שהם ככל הנראה מבין הגורמים העיקריים ששמים לנו רגליים בהגעה שלנו ליעדים שונים בלימודים ובחיים בכלל. היכולת למצוא מפלט ומרגוע כדי לשוב למשימות שונות עם כוחות מחודשים היא כלי עוצמתי ונהדר לילדים.

מה, איפה, מי ומתי?

שמי אוריאל אטלס, אני מורה פרטי לגיטרה מראשון לציון ומלמד גם בסטודיו נוסף ברחובות.

אני בעל אישור לימוד גיטרה במוסדות חינוך מוזיקלי וניסיון של כארבעים שנים. את השיעורים אני דואג להתאים באופן אישי לתלמיד/ה מבלי להתפשר על תוצאות ועל כיף (כי אחרי הכל מה הפואנטה בלנגן אם אין בכך הנאה אמיתית?)

השיעורים בראשון לציון מתקיימים אצלי בבית בסטודיו שמצויד במגוון גיטרות קלאסיות ובמגבר אקוסטי. כדי שלא להתחייב יותר מדי לשיעורים, אפשר שלא לקנות גיטרה ולהשתמש באחת מהגיטרות שלי לפחות בשיעור-שניים הראשונים. ניתן גם לערוך את השיעורים בסטודיו ברחובות שממוקם על רחוב הרצל בציר תנועה מרכזי ונגיש.

כיוון שמדובר בשיעורי גיטרה לחופש הגדול, אני דואג לספק שעות לימוד גמישות לאורך היום.

מפת הגעה לסטודיו בראשון לציון:

* ניתן לקחת גם שיעורי גיטרה ברחובות.

לפרטים התקשרו:

או מלאו פרטים ואחזור אליכם:

כתיבת תגובה